maanantai 18. toukokuuta 2015

Tiedättekö sen tunteen...



Tiedättekö sen tunteen, kun peruskoulun viimeinen koe asetetaan sinun nenäsi eteen?
Noh, minulla tuo päivä on huomenna. ,:D  Käteni tärisevät kauhusta, vaikka kokeen aihe ei olekkaan niin vaikea. Minä säälin heitä, joilla on vielä huomisenkin jälkeen kokeita. Mutta olen kateellinen niille, joilla koe urakka on jo viimeviikolla loppunut. (Kuten ystävämme Krista >:D )

No mutta... Tässä on minun kokeeseenluku sessioni tulos...



Yksi (erittäin erikoisen näköinen) valokuva... Ei mitään muuta!!!! Tieto noista kirjoista ei mennyt yhtään päähän, vaikka kirjoitinkin kolmesivua omia muistiinpanoja. Olen kuolenman oma.... x_x´´´´´

Onnea matkaan niille, joilla on vielä kokeita jäljellä!!!
 ( Toivon etten sano tätä liian myöhään, mutta...  Pienetkin purot kasvavat suuriksi valtameriksi. Joten tee aina parhaasi, sillä kaikki mitä tee vaikuttaa elämääsi lopullisesti. Mitään ei voi perua.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi pois vaan :')